Finner du ikke igjen billettene dine?
Har du kjøpt billetter til en av våre konserter og ikke mottatt de på mail eller finner de ikke igjen?
Her er oppskrift på hvordan du kan finne de selv.
- Søk i innboks eller søppelmail etter salg@moldejazz.no
- Hvis du fremdeles ikke finner de følg disse stegene:
- Gå inn på vår nettside www.moldejazz.no
- Øverst i venstre hjørne finner du et handlevognsymbol. Når du trykker på det kommer du inn i vår Webshop.
- Trykk så på Logg inn.
- Dersom du ikke har passord, trykk på Glemt passord
- Du vil da motta en mail fra salg@moldejazz.no med link til å opprette/endre passord.
- Når du har fått logget deg inn trykk på Min Side.
- Trykk så på Mine Bestillinger.
- Du vil der finne oversikt over alle billettene du har kjøpt og kan sende disse billettene på nytt. Du vil da få billettene sendt til epostadressen du har registrert.
- Hvis ikke dette fungerer ta kontakt med kundeservice@eventim.no eller Jazzbutikken i Storgata som er åpen fra 10-18 fra 18. juli-22. juli og 10-16 23. juli.